Thursday, July 20, 2006

 

Forberedelser og forventninger

Thomas Vestergård spørger i en kommentar til mit første indlæg hvad der er mit mål i turneringen.

Jeg har ikke defineret et konkret mål som "IM-norm" eller "vinde rating". Der er heller ingen reel chance for præmie, da der ikke er ratingpræmier til spillere over 2300 i rating. Jeg skal altså kæmpe med Nigel Short, Curt Hansen m. fl. om præmierne.

Ambitionen er bare at forsøge at spille godt og se hvor langt det rækker.
Specielt vil jeg forsøge at være koncentreret under partierne (absolut ikke nogen selvfølge) og passe på med at komme i tidnød. Det bliver svært nok i sig selv.

Der er ikke blevet tid til egentlige forberedelser pga. tidskrævende begivenheder som fodbold-VM og Tour de France, så det kan godt være, at hjernen skal slås til allerede i åbningen.

Ellers handler det jo om at møde gamle bekendte fra skakverdenen og hygge sig.

/Arne

Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Held og lykke herfra. Måske vi skal ud og støve lidt piger op en aften ;0)

Hilsen Thomas
 
Test. Mvh, Torben
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?